Контекстна реклама

Отримайте безкоштовний аналіз рекламної
кампанії та комерційну пропозицію
З нами працювати легко
Залиште контактну іфнормацію та короткий опис того що вам потрібно
Що вас цікавить
Номер телефону
Ім`я
Сайт
Нажимаючи кнопку "Отримати пропозицію" ви даєте згоду на обробку персональних даних
30%
Економимо рекламний бюджет не втрачаючи трафік та конверсії
5
Запуск реклами за 5 днів
14 днів
14 днів безкоштовного ведення після запуску реклами
З нами працювати легко
Залиште контактну іфнормацію та короткий опис того що вам потрібно
Тип реклами
Сайт
Переваги співпраці з NeMask
Що ви отримуєте замовивши контекстну рекламу в агенції NeMask
Комплексний підхід
Основною метою запуску контекстної реклами є залучення нових клієнтів і збільшення конверсії. Ми залучаємо різні канали збільшення трафіку, і тільки ті, які приведуть цільових відвідувачів.
Ефективність
Вигідна рекламна кампанія це та, яка має не тільки високу клікабельність, а й вискоку конверсію та низьку ціну кліку. Якщо у вас вже є запущена рекламна кампанія ми зробимо безкоштовний аналіз та проведемо повну оптимізацію РК
Професіоналізм
Налаштуванням і веденням рекламних кампаній займаються тільки сертифіковані фахівці з багаторічним досвідом. На кожен напрямок реклами в нас окремий спеціаліст. Ми постійно відстежуємо нововведення і використовуємо найбільш ефективні методи залучення клієнтів.
Звітність
Кожну неділю ви отримуєте короткий зріз ефективності та проробленої роботи. Також в будь-який момент ви можете звернутись до Вашого менеджера та дізнатись подробиці та деталі РК
Етапи налаштування реклами
1
Аналіз конкурентів та аудит сайту
Ми аналізуємо конкурентів та виявляємо їх методи просування. Наступний крок- аудит сайту.Головне виявити та усунути всі недоліки які можуть вплинути на якість РК
2
Розробка стратегії та інтеграція аналітичних інструментів
Оскільки для контекстної реклами підходить тільки персональний підхід, на основі аналізу конкурентів та додаткових аналізів ми створюємо стратегію просування. Для її подальшого налаштування інтегруємо необхідні аналітичні ресурси
3
Збір СЯ та підготовка оголошень
Запорукою успіху контекстної реклами семантичне ядро. Ключові слова фільтруються, кластеризуються і віддаються на перевірку. Після цього ми створюємо оголошення і готуємося до запуску
4
Після підготовки завантажуємо оголошення і ключові запити в рекламний кабінет. Приступаємо до структурування РК на основі конверсійних, тематичних запитів, геолокації. Виконуємо також інші необхідні налаштування: виставляємо ставки, задаємо час показу оголошень, вказуємо ліміти та інше. Від того, наскільки якісно налаштована РК, залежать результати її роботи, ціна кліку та конверсія
5
Оптимізація
На основі даних після запуску РК ми починаємо оптимізацію, використовуючи дані з аналітики та інших ресурсів. 
Обов'язково виконується коригування ставок, оскільки при першому запуску неможливо передбачити оптимальні показники. Спочатку ставки задаємо за підсумками аналізу конкурентів, а в ході ведення РК дивимося вже на наші результати. Правильне коригування дозволяє досягти оптимальних показників клікабельності, низької ціни кліку та високої конверсії
6
Звітність та план робіт
Вкінці кожного місяця ви отримуєте детальний звіт проробленої роботи та план робіт на наступний місяць з рекомендованим бюджетом на рекламну кампанію

Ціни на контекстну рекламу

Standart
від 6 000 грн
Pro
від 10 000 грн
Enterprise
від 20 000 грн

Часті запитання
Що таке контекстна реклама?
Це рекламні оголошення які відображаються в пошукових системах на самих видних місцях з поміткою "реклама". Такий вид реклами корисний для власників вебсайтів оскільки вони будуть отримувати тільки цільовий трафік
Скільки коштує контекстна реклама?
Ціна на контекстну рекламу в Україні дуже індивідуальна. Вона складається з рекламного бюджету та послуг спеціаліста. Ціна на послуги в нас стартує від 6 000 грн.
Коли можна побачити перші результати контекстної реклами?
Перші результати можна побачити зразу після запуску в вигляді переходів, конверсій та ін. Але ідеально реклама налаштовується протягом місяця, після оцінки поведінкових факторів та ін.
Made on
Tilda